Plany treningowe na masę

fitness-1023270_1920Aby móc cieszyć się piękną, umięśnioną sylwetką należy przestrzegać kilku zasad: odżywiać się w prawidłowy sposób, czy sięgać po dostępne na rynku sprawdzone suplementy diety. Warto jednak pamiętać, że dwie wspomniane kwestie to nie wszytko, bowiem ważne są także odpowiednie plany treningowe na masę. Należy zdawać sobie sprawę, że bez odpowiedniego planu treningowego nie uda się szybko osiągnąć wymarzonych rezultatów, dlatego też warto stosować się do zaleceń profesjonalistów. Decydując się na trening na masę trzydniowy należy liczyć się z tym, iż konieczne może okazać się połączenie treningu na nogi z inną, zdecydowanie mniejszą, partią mięśni. Warto mieć świadomość tego jak ważna jest ilość wykonywanych powtórzeń –osoby uprawiające sport zawodowo sugerują, by wykonywać około 3-4 serie każdego ćwiczenia, ważne jest również, aby wykonywać różne ćwiczenia na jedną partię mięśni (przynajmniej 3). Warto pamiętać również o przerwach pomiędzy poszczególnymi seriami ćwiczeń – dobrym pomysłem jest odpoczywanie przez około minutę przed rozpoczęciem wykonywania kolejnej serii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *