Posiłek przed treningiem

Trening to bardzo ważny element zdrowego trybu życia, jednak należy się do niego bardzo dobrze przygotować. Niejedna osoba zastanawia się bardzo często co jeść przed treningiem, ponieważ pożywienie wpływa na osiągnięte wyniki. Warto wiedzieć przede wszystkim o tym, iż trening powoduje wiele zmian w naszym organizmie, gdyż przyspiesza metabolizm, a także wspomaga budowę mięśni, dlatego też odpowiednia dieta jest niezwykle ważna. Przed treningiem należy spożyć odżywczy posiłek, który bogaty jest w węglowodany, ponieważ to właśnie one stanowią największe źródło energii.

breakfast-1209260_1920

Taki posiłek należy jednak spożyć na około 2 godziny przed treningiem, gdyż jedynie w taki sposób zostaną odpowiednio strawione i z pewnością wpłynie to pozytywnie na ćwiczeniach. Niektóre osoby decydują się na posiłek na krótko przed treningiem, co jest bardzo dużym błędem, ponieważ może to doprowadzić to bardzo szybkiego zmęczenia. Jakie jednak produkty są wskazane? Przede wszystkim zboża, rośliny strączkowe, owoce i warzywa korzeniowe.

Poznaj produkty spożywcze i ich kaloryczność.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *