ABS brzuch

pearl-harbor-80388_1280Jeśli zaczynamy trening i zależy nam na podkreśleniu na przykład mięśni brzucha, powinnismy się do tego odpowiednio przygotować. Musimy się zastanowić czy jesteśmy w stanie utrzymać zrównoważona dietę, regularnie ćwiczyć, się regenerować oraz łączyć nasze ćwiczenia z innymi typu cardio. W ogóle pierwszym z naszych dylematów jest podjęcie decyzji o tym czy chcemy sami skomponować serie ćwiczeń czy może chcemy skorzystać z gotowego planu treningowego typu 6 weidera lub ABS. O ile ten pierwszy jest dość szeroko znany, o tyle ten drugi cieszy się dużo mniejszą popularnością. Jest to kompletny plan treningowy, opierający się na 15 ćwiczeniach rozbudowujących nasze mięśnie oraz spalających tłuszcz. Idea takich planów opiera się głównie na tym, że na robieniu zwyklych brzuszków nie osiągniemy naszych wymarzonych efektów, dlatego dają one możliwość rozwinięcia treningu o ćwiczenia wspomagające mięśnie naszego brzucha. Jego główne zasady mówią o nie przeginaniu z cardio, o tym, że brzuszki to nie aeroby, nie trenowaniu korpusu godzinami oraz obowiązkowym odpoczynku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *