Miesiąc: Luty 2017

Dieta cbl

Dieta cbl

dieta
Jeśli szukamy diety sporządzonej specjalnie na potrzeby treningów późno popołudniowych lub wieczornych to cbl czyli dosłownie carb back loading, stworzona przez Johna Kiefera, która opiera się głównie na manipulacji hormonem insuliny. Model żywienia skupia się na spożywaniu węglowodanów po treningu i tuż przed snem. Nie jest to dieta dla osób, które wcześniej nie miały doczynienia z dietami, aktywnością fizyczna i poznawaniem swojego organizmu. Jeśli decydujemy się na taka dietę i godziny naszych treningów tez zostały ustalone, zostało ułożyć nam indywidualny plan kaloryczny, którzy wpłynie na budowę bądź redukcje naszej masy. Ważne jest, że gdy decyzja w tej sprawie zapadnie, należy się ściśle trzymać założonego celu i diety, gdyż w przypadku nawet najmniejszych uchybień, może skończyć si
Low carb

Low carb

dieta
Jak sama nazwa diety wskazuje jest to dieta redukcyjna. Stała się bardzo popularna ze względu na zapotrzebowania na tego typu pomoce w chudnięciu oraz zadowalające efekty u wielu osób ja stosujących. Cieszy się ogromnym zainteresowaniem w kręgu osób, które niekoniecznie są zainteresowane łączeniem diety z większa aktywnością fizyczna, a zależy im na zrzuceniu kilku zbędnych kilogramów. Jest to dieta niskowęglowodanowa, która ma zmusić organizm do korzystania z tłuszczów jako głównego źródła energii. Jej zasady są proste do zrozumienia i na wstępie określają, ze jest to dieta, która da zamierzony efekt, ale jej prowadzenie jest konieczne praktycznie cały czas, gdyż zwiększenie ilości węglowodanów doprowadzi do ponownego przybrania na wadze. Ogólne zasady diety to, że węglowodany stanowią 10
Dieta na rzeźbę

Dieta na rzeźbę

dieta
Kiedy rozpoczynamy treningi obieramy sobie za cel to w jaki sposób chcielibyśmy zbudować nasza sylwetkę. Jest to absolutna podstawa, dzięki której będziemy mogli dobrać dietę, odpowiednia do naszych potrzeb oraz planów treningowych. Złote zasady budowania rzeźby mówią o początkowym oszacowaniu ile godzin w tygodniu poświęcimy na trening. Następnie należy ocenić intensywność wysiłku jaki dajemy z siebie podczas ćwiczeń, w skali 11-13. Później należy wybrać wagę docelowa, jaka chcielibyśmy uzyskać po półrocznym treningu. Następnym krokiem musimy dodać do siebie długość treningu oraz jego intensywność, dzięki czemu obliczamy nasz wskaźnik aktywności. Dzienna ilość kalorii obliczamy poprzez pomnożenie wskaźnika aktywności i docelowej wagi w kg. Ilość tłuszczu liczy się mniej więcej 0, 9-1, 5 g
Ćwiczenia na klatkę w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu

ćwiczenia, trening
Kiedy zaczęliśmy już treningi, a natłok pracy uniemożliwia nam regularne uprawianie sportu w siłowni, szukamy rozwiązań, które zapewnią nam pomoc w budowaniu mięśni, bez użycia fachowego sprzętu. Jest wiele metod, które można znaleźć w wyszukiwarce naszego internetu. Tutaj w skrócie kilka z nich. Wyciskanie końca sztangi, angażuje głównie górna cześć klatki piersiowej i jest ćwiczeniem niezwykle skutecznym. Dipy, czyli pompki na poręczach, by zmaksymalizować ich efekt należy wychylić się w przód. Krzyżowanie linek wyciągów stojąc, daje możliwość zaangażowania dolnych bądź górnych mięśni, od czego jest zależne ustawienie wyciągów wyżej, bądź niżej, ważny jest wybór niedużego ciężaru, który pozwoli na wykonywanie powtórzeń w pełnym zakresie ruchu. Pompki, nie doceniane, ale dające bardzo dob
ABS brzuch

ABS brzuch

ćwiczenia
Jeśli zaczynamy trening i zależy nam na podkreśleniu na przykład mięśni brzucha, powinnismy się do tego odpowiednio przygotować. Musimy się zastanowić czy jesteśmy w stanie utrzymać zrównoważona dietę, regularnie ćwiczyć, się regenerować oraz łączyć nasze ćwiczenia z innymi typu cardio. W ogóle pierwszym z naszych dylematów jest podjęcie decyzji o tym czy chcemy sami skomponować serie ćwiczeń czy może chcemy skorzystać z gotowego planu treningowego typu 6 weidera lub ABS. O ile ten pierwszy jest dość szeroko znany, o tyle ten drugi cieszy się dużo mniejszą popularnością. Jest to kompletny plan treningowy, opierający się na 15 ćwiczeniach rozbudowujących nasze mięśnie oraz spalających tłuszcz. Idea takich planów opiera się głównie na tym, że na robieniu zwyklych brzuszków nie osiągniemy nas
Trening brzucha

Trening brzucha

ćwiczenia, trening
W czasach kiedy wszyscy dążymy do tego, by być trendy i fit, marzymy o tym, by nasza sylwetka była wręcz idealna, a nasz płaski brzuch był tego najlepsza wizytówka. W większości przypadków osiegniecie zamierzonych efektów poprzez trening i konsekwentna dietę nie jest wielkim wyczynem i z czasem tak wchodzi w krew, że nie musimy się już martwić brakiem chęci na codzienny trening, gdyż gdzieś poniekąd się do niego uzależniamy. Trening brzucha już tez nie jest potrzegany tak jednoznacznie jak jeszcze wcześniej był opisywany przez większość ludzi, którzy ze sportem w swoim życiu mieli raczej niewiele wspólnego. Kiedys twierdzono, ze najlepszym treningiem są proste brzuszki i że w połączeniu z regularnymi ćwiczeniami, bardzo szybko dadzą wymarzony efekt, nic bardziej mylnego. Brzuch jest bardzi
Atlas ćwiczeń

Atlas ćwiczeń

ćwiczenia, trening
Jeśli jesteśmy zainteresowani konsekwentnym, regularnym treningiem oraz budową swojej muskulatury, nie wystarczy dobrze skomponowana dieta. Oprócz tego rodzaju przygotowania, konieczna jest jednak wiedza dotycząca odpowiedniego treningu, który przyniesie zamierzone efekty. Atlas ćwiczeń jest to poradnik treningowy, opisujący specyfikę każdej partii mięśni naszego ciała, dodatkowo wzbogacając nasza wiedzę o ćwiczenia, które wesprą nasze potrzeby i pozwolą na szybsze osiągniecie wymarzonego przez nas efektu. Dodatkowo pozwala nam dopasować odpowiednia rozgrzewkę oraz opisuje na czym dokładnie powinna wyglądać regeneracja poszczególnych mięśni. W atlasie można znaleźć ogólne pojęcia dotyczące kulturystyki, tabelę określająca zalecana długość odpoczynku w stosunku do intensywności treningów or
Trójbój siłowy trening

Trójbój siłowy trening

ćwiczenia, trening
Jeśli chcemy zacząć prowadzić zdrowy tryb życia i dodatkowo rozpocząć zażywanie aktywności fizycznej, konieczne jest do tego odpowiednie przygotowanie. Nie tylko jeśli chodzi o przygotowanie właściwej diety, dostosowanej ściśle do treningu jaki zamierzamy włączyć w nasze życie. Przygotowanie do aktywności zależy od tego na jaki sport się decydujemy i jakie rezultaty chcemy osiągnąć. Wybierając na przykład trójbój siłowy, musimy nastawić się na katorżniczy trening, który będzie miał ogromne wymagania dietetyczne, ale też siłowe. Jest to jedna z najcięższych dyscyplin sportowych, wymaga ogromnej siły mięśni i podnoszenia ciężarów z którymi nie zmierzy się praktycznie żaden zwykły śmiertelnik. Trójbój siłowy to połączenie przysiadu, wyciskania sztangi na ławce poziomej oraz martwy ciąg. Jest
Ból łydek

Ból łydek

zdrowie
Kiedy ślepo podążamy za trendami i chcemy być równie fit jak nasi przyjaciele, a nie do końca znamy temat zdrowego odżywiania i prawidłowego treningu, możemy sobie zrobić małą krzywdę, gdyż prowadzi to do wielu niedoborów w naszym organizmie oraz niektórych dolegliwości bólowych. Gdy nastawiamy się na wzmocnienie organizmu, związane ściśle z dietą i aktywnością fizyczną, potrzebne do tego jest odpowiednie przygotowanie. Wiedza o zdrowym odżywianiu jest konieczna, byśmy dostarczali swojemu ciału odpowiednią dawkę witamin i minerałów, natomiast odpowiednie przygotowanie do jakiegokolwiek wysiłku fizycznego w formie rozgrzewki jest pierwszą wskazówką, która powinna być stosowana przed każdym treningiem, gdyż pomoże uniknąć przykrych dolegliwości związanych z bólem łydek, który jest jednym z n
Jak działają spalacze tłuszczu

Jak działają spalacze tłuszczu

dieta, spalanie
Dziś kiedy społeczeństwo coraz bardziej boryka się z problemem otyłości szukamy coraz nowszych sposobów na jak najszybsze pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej. Bycie fit stało się w naszych czasach bardzo popularne i modne, jednakże nie każdemu przychodzi to tak łatwo. Często nawet najlepsze diety łączone z codziennym treningiem nie przynoszą większych efektów, co w większości przypadków prowadzi do rezygnacji z dbałości o siebie, bo przecież wymaga to od nas nie lada wysiłku, a jeśli nie spełnia naszych oczekiwań, to traci sens. Na szczęście z pomoc przychodzą nam wszelkiego rodzaju spalacze tłuszczu, które wspomagają i znacznie przyspieszają proces chudnięcia. Ich działanie opiera się głównie na zmniejszeniu łaknienia raz pobudzeniu do działania, co bardzo pomaga w codziennych trening