Jaka jest najlepsza kreatyna?

Jaka jest najlepsza kreatyna?

suplementy
Jak wiadomo ludzki organizm potrzebuje różnych składników odżywczych do tego, aby działać prawidłowo. Potrzebne są też po to, aby się zregenerować po ciężkim i długim treningu. Potrzebujemy między innym białek, węglowodanów zwłaszcza po treningu na uzupełnienie energii oraz różnych aminokwasów i witamin. Niestety organizm nie jest w stanie sam wyprodukować aminokwasów, a pokarm nie daje wystarczająco dużo składników odżywczych. Dlatego można wspomóc się kreatyną. Do czego ona służy? Przede wszystkim do budowania masy mięśniowej. Ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę powinni przeczytać jakie są rodzaje tego składnika i wybrać taki, który będzie dla nich najlepszy. Według źródeł najlepszą kreatyną jest jabłczan kreatyny. Powinni stosować go nie tylko sportowcy, ale także amatorz
Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch

ćwiczenia
Dużo osób w obecnych czasach boryka się z problemami z nadwagą. Miejscami gdzie najczęściej ten problem występuje to uda i brzuch. Z tych partii ciała znacznie trudniej zrzucić zbędny tłuszcz. Jednak na szczęście można zauważyć, że ludzie szukają różnych rozwiązań do walki z otyłością. Do takich metod można śmiało zaliczyć diety odchudzające lub wykonywanie ćwiczeń. Jednak jeśli To nie wystarcza i nie przynosi wymarzonych efektów warto wspomóc się różnymi środkami. Do takich środków można zaliczyć suplementy diety, spalacze tłuszczu, tabletki odchudzające i inne odżywki. Jak można szybko spalić tłuszcz? Wystarczy robić brzuszki oraz ćwiczenia z hantlami, między innymi pompki lub skłony. Dlaczego hantle? To najlepsze obciążenie. Jednak czasami same ćwiczenia nie wystarczą. Wtedy powi
Czym jest l arginina?

Czym jest l arginina?

suplementy
Wiele preparatów przedtreningowych zawiera w swoim składzie l argininę będąca tzw. endogennym aminokwasem znajdującym się w organizmie każdego z nas. Do pewnego czasu nasz organizm produkuję tę substancję, jednak z czasem proces ten ulega zanikowi. Z tego też względu konieczne jest uzupełnienie niedoborów, jednak w jakich produktach znajduje się l arginina? Można ją znaleźć przede wszystkim w mięsie, niektórych produktach pochodzenia roślinnego oraz mleku i jego przetworach. Jakie jednak jest działanie l argininy? Substancja ta produkuje bardzo ważny związek, czyli tlenek azotu, który ułatwia transport składników odżywczych do tkanki mięśniowej. Dzięki temu można uniknąć niebezpiecznych chorób takich jak zawał serca czy też nadciśnienie tętnicze. Oprócz tego l arginina wspomaga detok
Posiłek przed treningiem

Posiłek przed treningiem

dieta
Trening to bardzo ważny element zdrowego trybu życia, jednak należy się do niego bardzo dobrze przygotować. Niejedna osoba zastanawia się bardzo często co jeść przed treningiem, ponieważ pożywienie wpływa na osiągnięte wyniki. Warto wiedzieć przede wszystkim o tym, iż trening powoduje wiele zmian w naszym organizmie, gdyż przyspiesza metabolizm, a także wspomaga budowę mięśni, dlatego też odpowiednia dieta jest niezwykle ważna. Przed treningiem należy spożyć odżywczy posiłek, który bogaty jest w węglowodany, ponieważ to właśnie one stanowią największe źródło energii. Taki posiłek należy jednak spożyć na około 2 godziny przed treningiem, gdyż jedynie w taki sposób zostaną odpowiednio strawione i z pewnością wpłynie to pozytywnie na ćwiczeniach. Niektóre osoby decydują się na posiłek
Najlepszy trening na nogi

Najlepszy trening na nogi

trening
Ćwiczenia na każdą partię ciała są bardzo ważne, jednak nie zawsze jest to potrzebne. Jeśli dana osoba zmaga się z konkretnym problemem np. obwisłym brzuchem, cellulitem lub grubymi udami to powinna zacząć wykonywać ćwiczenia na te konkretną partię ciała. Obecnie coraz większa liczba kobiet narzeka na swoje nogi, które są za grube, przez co wstydzą się wyjść na zewnątrz w sukience lub spódnicy. Smukłe i szczupłe nogi to jednak nie jest odległe marzenie, ponieważ wystarczy odpowiednia dieta oraz aktywność fizyczna, aby pozbyć się nieprzyjemnego problemu. Jaki jednak trening nóg powinien przynieść szybkie efekty? Z pewnością warto wybrać się do siłowni, gdzie pod okiem instruktora trening powinien okazać się bardzo skuteczny, jednak również w domowych warunkach można zadbać o wygląd sw
Dieta cbl

Dieta cbl

dieta
Jeśli szukamy diety sporządzonej specjalnie na potrzeby treningów późno popołudniowych lub wieczornych to cbl czyli dosłownie carb back loading, stworzona przez Johna Kiefera, która opiera się głównie na manipulacji hormonem insuliny. Model żywienia skupia się na spożywaniu węglowodanów po treningu i tuż przed snem. Nie jest to dieta dla osób, które wcześniej nie miały doczynienia z dietami, aktywnością fizyczna i poznawaniem swojego organizmu. Jeśli decydujemy się na taka dietę i godziny naszych treningów tez zostały ustalone, zostało ułożyć nam indywidualny plan kaloryczny, którzy wpłynie na budowę bądź redukcje naszej masy. Ważne jest, że gdy decyzja w tej sprawie zapadnie, należy się ściśle trzymać założonego celu i diety, gdyż w przypadku nawet najmniejszych uchybień, może skończyć si
Low carb

Low carb

dieta
Jak sama nazwa diety wskazuje jest to dieta redukcyjna. Stała się bardzo popularna ze względu na zapotrzebowania na tego typu pomoce w chudnięciu oraz zadowalające efekty u wielu osób ja stosujących. Cieszy się ogromnym zainteresowaniem w kręgu osób, które niekoniecznie są zainteresowane łączeniem diety z większa aktywnością fizyczna, a zależy im na zrzuceniu kilku zbędnych kilogramów. Jest to dieta niskowęglowodanowa, która ma zmusić organizm do korzystania z tłuszczów jako głównego źródła energii. Jej zasady są proste do zrozumienia i na wstępie określają, ze jest to dieta, która da zamierzony efekt, ale jej prowadzenie jest konieczne praktycznie cały czas, gdyż zwiększenie ilości węglowodanów doprowadzi do ponownego przybrania na wadze. Ogólne zasady diety to, że węglowodany stanowią 10
Dieta na rzeźbę

Dieta na rzeźbę

dieta
Kiedy rozpoczynamy treningi obieramy sobie za cel to w jaki sposób chcielibyśmy zbudować nasza sylwetkę. Jest to absolutna podstawa, dzięki której będziemy mogli dobrać dietę, odpowiednia do naszych potrzeb oraz planów treningowych. Złote zasady budowania rzeźby mówią o początkowym oszacowaniu ile godzin w tygodniu poświęcimy na trening. Następnie należy ocenić intensywność wysiłku jaki dajemy z siebie podczas ćwiczeń, w skali 11-13. Później należy wybrać wagę docelowa, jaka chcielibyśmy uzyskać po półrocznym treningu. Następnym krokiem musimy dodać do siebie długość treningu oraz jego intensywność, dzięki czemu obliczamy nasz wskaźnik aktywności. Dzienna ilość kalorii obliczamy poprzez pomnożenie wskaźnika aktywności i docelowej wagi w kg. Ilość tłuszczu liczy się mniej więcej 0, 9-1, 5 g
Ćwiczenia na klatkę w domu

Ćwiczenia na klatkę w domu

ćwiczenia, trening
Kiedy zaczęliśmy już treningi, a natłok pracy uniemożliwia nam regularne uprawianie sportu w siłowni, szukamy rozwiązań, które zapewnią nam pomoc w budowaniu mięśni, bez użycia fachowego sprzętu. Jest wiele metod, które można znaleźć w wyszukiwarce naszego internetu. Tutaj w skrócie kilka z nich. Wyciskanie końca sztangi, angażuje głównie górna cześć klatki piersiowej i jest ćwiczeniem niezwykle skutecznym. Dipy, czyli pompki na poręczach, by zmaksymalizować ich efekt należy wychylić się w przód. Krzyżowanie linek wyciągów stojąc, daje możliwość zaangażowania dolnych bądź górnych mięśni, od czego jest zależne ustawienie wyciągów wyżej, bądź niżej, ważny jest wybór niedużego ciężaru, który pozwoli na wykonywanie powtórzeń w pełnym zakresie ruchu. Pompki, nie doceniane, ale dające bardzo dob
ABS brzuch

ABS brzuch

ćwiczenia
Jeśli zaczynamy trening i zależy nam na podkreśleniu na przykład mięśni brzucha, powinnismy się do tego odpowiednio przygotować. Musimy się zastanowić czy jesteśmy w stanie utrzymać zrównoważona dietę, regularnie ćwiczyć, się regenerować oraz łączyć nasze ćwiczenia z innymi typu cardio. W ogóle pierwszym z naszych dylematów jest podjęcie decyzji o tym czy chcemy sami skomponować serie ćwiczeń czy może chcemy skorzystać z gotowego planu treningowego typu 6 weidera lub ABS. O ile ten pierwszy jest dość szeroko znany, o tyle ten drugi cieszy się dużo mniejszą popularnością. Jest to kompletny plan treningowy, opierający się na 15 ćwiczeniach rozbudowujących nasze mięśnie oraz spalających tłuszcz. Idea takich planów opiera się głównie na tym, że na robieniu zwyklych brzuszków nie osiągniemy nas